نمایندگی آیفون تصویری کوماکس

commax iphone شرکت کوماکس تلفن :02122008419 نمایندگی رسمی تعمیرات ایفون تصویری کوماکس شعبه شمال تهران.

نمایندگی آیفون تصویری کوماکس

commax iphone شرکت کوماکس تلفن :02122008419 نمایندگی رسمی تعمیرات ایفون تصویری کوماکس شعبه شمال تهران.

شرکت کوماکس سرویس مجری خدمات تعمیرات آیفون تصویری در تهران به صورت خدمات درمحل در کمترین زمان

""تمام تعمیرلت ما باضمات وگارانتی برای برد.""

خدمات تعمیر آیفون تصویری کوماکس >> تلفن واحد تعمیرات : 22008419 <<ضمانت تعمیرات اصلی commax کره ای و چینی بنام نجمی.

ادرس شعبه یک :اندرزگو خیایان سلیمی شمالی ساختمان محیا
ادرس غرب:شهرک غرب بلواردریا ارغوان 3
ادرس شرق :رسالت،توبان باقری بعد از مترو نرسیده به 196

بایگانی

آیفون تصویری کوماکس 

یکی از مهمترین محصولات تولید شده توسط شرکت کوماکس است. کوماکس با استفاده از برترین و حرفه ای ترین تکنولوژی ها و با اجرای طرح هایی فوق العاده برای انواع آیفون تصویری خود، موفق به کسب معتبر ترین گواهی نامه ها و استاندارد های جهانی شده است.

 

 

این شرکت علاوه بر طراحی منحصر به فرد، کیفیت و کارایی بالا را نیز در محصولات خود گنجانیده و با تنوع در کالا، نیاز مشتریان خود را برطرف ساخته است. Commax به شرایطی دست یافته که با ارسال محصولات خود به بیش از 120 کشور جهان، خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برند های آیفون تصویری در جهان مطرح نموده است. 

آیفون تصویری کوماکس مدل CAV-43MGآیفون تصویری کوماکس 4.3 اینچ بدون حافظه CAV-43MG

  • اندازه صفحه نمایش: 4.3 اینچ
  • حافظه: ندارد
  • ارتباط داخلی: با یک واحد (نگهبانی)

آیفون تصویری کوماکس 

 

دارای وضوح و شفافیتی فوق العاده و چشمگیر در تصویر ارائه شده و کیفیتی عالی در صدا است که این کیفیت بالا می تواند وجه تمایز آن با دیگر آیفون ها باشد. در نظر داشته باشید که طبعا قیمت آیفون کوماکس با توجه به کیفیت بالای آن از انواع آیفون تصویری ایرانی مانند آیفون تابا، آیفون تکنما، آیفون الکتروپیک و حتی مشابه آن آیفون تصویری کامکث، بالاتر خواهد بود. یکی از بزرگترین معضلات برای تمامی برند های معتبر در سرتاسر دنیا، ساخت و تولید محصول توسط شرکت های غیر معتبر است که محصولی با نام مشابه و البته کیفیتی کاملا متفاوت با برند اصلی ارائه می کنند.

 

 

مشکل دیگری که این موضوع علاوه بر عدم رضایت مشتریان از کالا ایجاد می کند، خدمات پس از فروش آن است که قطعا شرکت های نامعتبر، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه نمی کنند. آیفون تصویری کوماکس کره Commax در ایران با ضمانت نامه شرکت «ایران کوماکس» نمایندگی رسمی آیفون کوماکس ارائه می گردد و می توان آیفون های تصویری ضمانت شده توسط این شرکت را با اطمینان استفاده نمود.

آیفون تصویری کوماکس

کوماکس

 

در اول آوریل سال 1968 در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود، اما به دلیل وجود تفکر اصلی این شرکت در سرعت بالا و افزایش دائمی این سرعت در ارتباط با پیشرفت و همگام بودن با زمان، مدت زیادی طول نکشید تا کوماکس تبدیل به اولین صادر کننده آیفون تصویری کره ای شود. در حال حاضر نشان کوماکس در بیشتر از 115 کشور جهان به ثبت رسیده و صادرات انواع آیفون تصویری کره ای کوماکس به طور دائمی به بیش از 100 کشور دنیا انجام می گیرد. فروش جهانی کوماکس در سال 2009 بالغ بر 80 میلیون دلار بود. طراحی محصولات Commax همه ساله در مسابقات طراحی جهانی مانند IF DESIGN ,RED DOT و... برنده جوایز متعدد می گردد، لذا علاوه بر کیفیت مثال زدنی، زیبایی خیره کننده ای به محل نصب می بخشد.